
Muziek zet mensen in beweging. Fysiek, maar ook mentaal. We geloven in de kracht van muziek om mensen te verbinden en te inspireren. Het is onze missie om deze ervaring voor een breed publiek toegankelijk te maken. Zo willen we een positieve bijdrage leveren aan het denken, voelen en handelen van mensen. En bezoekers onderdeel maken van een collectieve ervaring.

Rogier Ruys
Rogier is beeldend kunstenaar en een intens en bevlogen mens. Als pelgrim is hij levenslang onderweg om natuurlijke schoonheid intenser te beleven en in vormtaal gestold weer te geven. Zijn figuratieve beelden zijn een organische alchemie, waar massa-volume, leegte en ruimte samen in balans komen of juist duelleren. In het ogenschijnlijk niets wordt het iets geboren, met zijn eigen vitaliteit en levenskracht. Al jaren exposeert hij in binnen & buitenland en werkt samen met meerdere galeries.

Robby Mol
Robby studeerde bedrijfskunde aan universteit Nyenrode. Als marketing executive was hij 10 jaar bij een Fortune 500 bedrijf in 5 verschillende landen gestationeerd. Hij voltooide zijn executive opleiding aan IMD business school in Lausanne. Van 1999 tot 2019 heeft hij vanuit Amsterdam een reeks start-ups opgericht, gemanaged en verkocht en gewerkt met klanten als Nike, Maersk, SNCF, Fedex, Vodafone, Stora Enso en CBRE Global Investors. Bij RO STUDIO is hij international business director.

Wouter Wilking
Wouter is een verbindend mens met een lange internationale ervaring in de wereld van zakelijke logistiek en merchandising. Met zijn no-nonsense aanpak zorgt hij dat metershoge beelden en handzame merchandise aankomen op de afgesproken tijd en plek. Binnen RO STUDIO managed Wouter het ecosysteem van partners en klantcontacten nadat de beelden, animaties of installaties zijn ontworpen.

Floris Kreulen
Floris maakt sinds zijn studie bedrijfskunde aan universiteit Nyenrode prijswinnende mediacampagnes voor leidende merken en mensen. In 1986 bedacht hij ‘Knip’ en ‘Plak’ voor de Nederlandse interface van Windows 1.0. Als copywriter heeft hij ruim 30 jaar ervaring bij internationale bureaus als FHV/BBDO en DDB en er is bijna geen merk waar hij niet mee gewerkt heeft. Binnen RO STUDIO houdt hij zich bezig met het merk, de storytelling en de campagnes.